2 Haziran 2007 Cumartesi

Oğuzhan'a yıllık yazısı

Selam Cicim,

21-2 oldu, 15-2 oldu, 13-3 oldu, hakemin düdüğü ile maç sona erdi, hatta aradan da bir sene geçti. Kazandığımız için mutluyuz. Hayat yarışı uzun bir maraton. Önümüzdeki yıllara bakıcaz :).

Son gün haber verdiğin için yazsam mı yazmasam mı kararsızlığı içinde karalamaya başladım, sınava çalışmaya ara verme pahasına :P. Zaten bir de, tatildeyken dursun diye bizim eve getirdiğin kolileri nereye koyacağımın derdindeyim. Neyse, her ne kadar çenen düşük, lüzumsuz olsan da senin kadar eğlenceli, kafa dengi bir oda arkadaşıyla 2,5 yılımı geçirmiş olmak çok keyifliydi. Bu süreçte aramızda oluşan Hakan abi, muhasebeci, Perihan abla, gençler gibi ortak paydalar nedeniyle bile ipleri koparmamız zor görünüyor. Yazma sürecini zorlaştıran bir diğer etken de bana yazdığın destansı yıllık yazısında herşeyden bahsetmiş olman. Onlardan bahsedip bayatlık yapmış olmak istemem, zaten ne yazsam zor beğeneceksin, senden bi idare eder yorumu kapabilmek için ne kadar çırpınmak gerektiğini en iyi ben bilirim :). İlk programlama dilinin hangi dille yazıldığı sorunu senin düzeyine inerek cevaplayamamış olmamdan kaynaklanan eksikliği göz ardı edersek sahip olduğun genel kültürün ve yarışmacı ruhunun seni başarıya taşıyacağından şüphem yok. Umarım ömür boyu Ziraat kredi verir, Emlak yuvanı kurar, Eczacıbaşı dertlerine derman bulur. Mutlu yarınlar efendim, esen kal.

Ömer.

1 yorum:

Archangel dedi ki...

İdare eder olmuş :)

Yıllar geçti bilim adamı oldun; öğrendin mi peki ilk programlama dilinin nasıl yazıldığını? Bana artislik yapma hiç; seviyene inemem falan diye. Sana artislik yapasın diye idare eder demiyorum... Telekom hattını kesmesin; mutlu yarınlar...